Žijem.

Ahojte!

Viem. Strašne dlho nebol žiadny článok. A nechcem si vymýšľať keci, ako nemala som čas a podobne. Popravde sa mi vôbec nechcelo a ani som nemala naládu na písanie a kto číta príbehy na Wattpade odo mňa( btw som tam ako juju1887002), tak vie že som dlhšiu dobu, tak ako tu, tak aj na Wattpade nebola aktívna, pretože som absolútne nemala náladu na písanie a ani nič s tým spoločné.

Aktuálne  pracujem na novom príbehu, novom projekte, takže sa venujem väčšinou tomu.

Takže ja sa Vám chcem ospravedlniť, presnejšie tebe, presne ty, čo to čítaš aktuálne tento článok, sa ti chcem ospravedlniť za to že som nepísala a chcem ti poďakovať za to, že si teraz čítaš tento nový článok. A mal si aspoň ako takú ochotu, čakať približne 3 mesiace na nový článok. Chcem tým povedať ti veľmi z celého srdca ďakujem. A chcem ešte povedať že som mala napísaných pár článkov dopredu ale bohužial je všetko na letnú tématiku, takže nemám chuť to vydávať a asi to každou chvílou skončí v koši.

Viem že je tento článok po strašne dlhej dobe a že ho vydávam v neskorých hodinách večer, ale ako som sa k tomu skôr nedostala, takže dúfam že ste radi. To by bolo na dnes všetko.  A sľubujem že budem vydávať častejšie.

Vy mi do komentára napíšte či nie ste lenivý ako ja a ja sa na Vás budem tešiť u ďaľšieho článku.

Juju xxx

Komentáre

Obľúbené príspevky