Som introvert alebo extrovert?

Ahojte!
Dnes, v škole som sa zamyslela nad jednou vecou. Som introvert alebo extrovert? A potom, prečo mám popraskané pery, ale o tom sa dnes nebudeme baviť. Budeme sa baviť o prvej otázke.

Všimla som si ( aj moje kamarátky), že ja nie som ten typ človeka ktorý počas prestávok a vo voľnom čase, stále niekam chodí a rozpráva sa.

Ja radšej zostanem na mieste a čítala knihu. Alebo radšej som ticho a sledujem dianie v triede. Ako občas mám náladu byť presný opak ako som. Takže sa stále rozprávam. Ale vo väčšine prípadov som ticho a unavená.

Dlho som nad tým uvažovala a popravde mam na to takýto názor.

Som introvert ktorý sa v spoločnosti tvári ako extrovert.

Často mi kamarátka povie prečo som ticho a čo mi je. Poviem nič
Iba v tú chvíľu vážne nestojím o jej pozornosť a hneď som podľa nej urazená.  

Vysvetlíte mi to?

Potom by som mohla zájsť do teórií o tom že každý je nejaký a nemalo by sa za to odsuzovať.
Aj tak to väčšina ľudí nechápem a som za to aj ja odszovaná od svojich spolužiakov.

Bohužial tak to je a aj bude. Neverím, že sa ľudia dokážu zmenit zo dňa na deň.

A ja už vôbec.

Takže oficiálne prehlasujem, že som introvert.

A čo vy?

Ktorý typ ste podľa vás vy?

Určite mi to napíšte do komentára, tak snáď sa stretneme pri ďalšom článku.

Juju xxx.

Komentáre

Obľúbené príspevky