DAY IN LIFE #1

Ahojte!
Hlásim sa prvý krát v roku 2018! Juchú. Ja by som Vám chcela zaželať šťastný nový rok nech je lepší ako minulý. Dnešným dňom by som chcela odštartovať novú článkovú sériu (ktorá bude vychádzať nepravidelne) DAY IN LIFE.
Budem tu vyjadrovať svoje aktuálne pocity z udalostí, konaní a podobne.

*****

Dnes u nás v dedine snežilo. Síce len tenká vrstva bielej prikrývky. Ale vyčarilo mi to menší úsmev na tvári. Síce je vonku zima ale neuveriteľne zahrialo pri srdci, že ani tento rok na nás pani zima nezabudla. Pocit šťastia čo vo mne vyvolávajú kroky pod ktorými sa utláča sneh do odtlačku topánok je neuveriteľný. Hlavne keď to počujete. Pohľad na čierne tenisky v bielom snehu, ničím nepoškrveného snehu, sa mi páči. Ísť domov po bielej krajinke s dobrou hudbou čo počujem zo sluchátok. Vietor silne fúka ale nepošliapaný sneh sa ani nehne a iba ticho čaká kto ho pridá za jeho kamarátmi, snehom čo už ušliapaný je. Zima je krásna.

Juju xxx

Komentáre

Obľúbené príspevky