MY FAVORITE SERIES

Ahojte!
Dnes by som sa s vami chcela podeliť o moje obľúbené seriály ktoré sledujem nonstop a stále ma neomrzia. Do tohoto zoznamu zahrňujem seriále od Disneyho, pretože pokial ide o vtipy tak Disney v tom viniká niektorými seriálmi. Takže začneme asi nimi.



Kirby Buckets
Tento seriál som si obľúbila, pomerne nedávno ale pozretého mám fakt dosť. Určite je to ten seriál na ktoróm sa zasmem, už iba preto lebo v Kirbyho mysli sa objavujú postavičky ktoré on kreslí. Nie je to pre každého a skôr pre mladšie obecenstvo ale aspoň sa zabavíte.
8/10*

Liv a Maddie
Je to jeden z tých seriálov ktorý zobral 50% dobrej recenzie a 50% kritiky. Aj keď mám pocit že to bolo poväčšine od ľudí ktorý asi sledujú seriály stále a majú väščie požadavky. Určite to nebude pre každého ale mne psobne sa to páči. Myslím že až po jednom alebo dvoch dieloch ktoré si pozriete, viete povedať, či sa vám to páči alebo nie.
6/10*

Riley ve velkém světě
Ďalší od Disneyho a mám ho asi od Disneyho najviac rada. Tie postavy dospelé, nástiročné alebo malé sú fakt vtipné a mám ich rada. Je to seriál fakt asi najlepší. Je komediálny ale stále sa pri toma sa niečo naučíte. Dosť o živote a podobne. Myslím že to nemusím veľa okecávať, proste je úžasný. Ale nebude to pre každého.
9/10*

Austin a Ally
Štvrtý od Disneyho. Hej. Máte recht. Fakt to Disney vie. Tento seriál mám znovu strašne rada hlavne preto že tam dosť spájaná hudba. Pretože ja milujem hudbu. Tie postavy sú tam znovu, komické. Najviac mám asi rada Deza, tej je fakt vtipný. A znovu, nie je to pre každého.
9/10*

Monk
Asi jediný seriál ktorý nie je od Disneyho. A musím povedať že ten seriál milujem. Mne osobne hlavná postava veľmi sadla. Možno preto ten seriál rada sledujem. Znova je tam dosť vtipov ale narozdiel od ostatných tento je detektívny a to ma dosť baví. Riešiť tie vraždy a záhady spolu s ním je zábava.
9/10*



Tak to je všetko. Všetky odkazy okrem Monka sú v Anglickom jazyku pretože bohužial neboli v preklade. Je mi jasné, že nie každého baví to isté a že to nie je šálok kávy pre každého. Žiadny. Práve preto žiadny nedostal desať hviezdičiek. Takže si to zoberte ku srdcu v tom najlepšom a ja sa s Vami lúčim. Mimochodom, zostávajú dva týždne do konca prázdnin.
Juju xxx

Komentáre

Obľúbené príspevky