Dostaň sa cez prekážku.

Ahojte!
Dnes Vám poviem jeden príbeh.

Bolo raz jedno dievča, ktoré sa účastnilo súťaže. Všetky úlohy splnila bez problémov. Poslednú úlohu mala plniť ona, a jeden chlapec. Úlohou bolo dostať sa cez prekážku, ktorá bola vo vode. Chlapec sa chcel ukázať, ako jednoducho to obopláve, pretože je chudý. Dievča malo pár kíl navyše. Všetci sledujúci mu zatlieskali. Kto by aj nie. Potom prišlo naradu dievča. Keď sa mala dostať cez prekážku, urobila niečo nečakané. Jednoducho tu prekážku odsunula takže mala voľnú cestu. Chlapca to vytočilo a začal jej nadávať. Potom ale povedala niečo nad čím by sa mal pozastaviť každý z nás.

,,Úlohu som splnila. Úlohou bolo dostať sa cez prekážku a ja som sa cez ňu dostala. Jednoducho som problém ktorý mi stál v ceste vyriešila. Tak to funguje aj v živote. Keď sa Vám do cesty postavý prekážka alebo problém, musíte ju riešieť a nie iba obýsť."

Porota sa nakoniec zamyslela nad jej slovami. Dievča nakoniec súťaž vyhralo. Chlapec kedže mal veľké ego, odišiel nahnevaný. Predsa on sa cez prekážku dostal férovo. Ale po chvíli rozmýšľania si uvedomil, že čo dievča povedalo, je pravda. Že problémy alebo prekážky sa musíme riešiť.

Skúste sa nad týmto zamyslieť a problémy riešiť.Či sú tie problémi doma, s kamarátmi alebo v škole. Toť vše na dnes odo mňa. Užívajte druhú polovicu prázdnin.

Juju xxx

Komentáre

Obľúbené príspevky