Moje sny nie sú výnimočné.

Zdá sa to iba mne alebo nemôžem mať sny.

Neberte to zle ale............. mám svoje sny. A kedže rada rozprávam, občas sa prerieknem a vyzradím ich niekomu. Väčšinou svojim kamarátka. Ale prečo vždy musia mať rovnaké sny potom čo ich vyzradím. Prečo?

Raz som prezradila že by som chcela mať fialové vlasy. Áno. Čítate dobre. Fialové. Určitý čas to môj sen bol a ešte je, ale ako som to povedala tak jedna kamoška povedala to isté a o týždeň prišla s fialovými vlasmi. (Sorry za skloňovanie) Viem že ona mohla ich chcieť tiež ale prišlo mi to fakt divné. Fakt.
A takýchto podobných situácii sa stalo viac. Napríklad módna návrhárka, fotografka, spisovateľka....

No a vlastne preto mám pocit že moje sny nie sú výnimočné lebo mi ich vždy niekto ukradne. Viem znie to detinsky ale taký mám pocit a potrebovala som to niekomu povedať. Alebo v mojom prípade napísať.

Vy mi napíšte do komentára či sa vám niečo podobné stalo a keď hej, tak či máte podobný pocit.

Juju xxx

Komentáre

Obľúbené príspevky