Najlepšie knižné série.

Ahojte!
Vitajte u nového článku. Síce tak nevyzerá ale vianočného. Tento rok som sa rozhodľa, že každú adventnú nedeľu víde nový článok s vianočnou tématikou. Určite všetci viete ako zbožňujem knihy. V dnešnom článku Vám predstavím 7 knižných sérii, ktoré môžem za seba odporučiť. Kedže priať si k vianocia sériu je pohodlnejšie ako si chodiť stále kupovať nové časti. V setoch sú knihy aj ľacnejšie takže verím, pokial ešte nieste rozhodnutý čo si priať k vianociam, že tu nájdete nejaký tip na skvelú knižnú sériu.
1. Sarah J. Mass: Trón zo Skla
     Ako prvú tu mám sériu tohto roka (pre mňa). Je dosť dlhá ale podľa mňa za to stojí. Aj keď je to moja najobľúbenejsia séria, pravdupovediac neviem čo veľa k nej povedať. Určite sa nenechte odradiť nie moc zaujímavou anotáciou. Po prečítaní prvého dielu sa síce budete cítiť, že to lepšie už nemôže byť verte, že lepšie to bude.
2. Sarah J. Mass: Na Dvore z Tŕňov a Ruží
     Ďalšia séria od Massovej, ktorá  je mozno ešte lepšia ako prvá ale Trón som zvolila na 1. miesto pretože k nej mám väčšiu citovú väzbu. Jediný problém, ktorý vidím u tejto série, tak ako u Trónu, tak aj tu je prvá časť nesniernu nudná. Ale druhá časť je tak skvelá, že som ochotná jej to odpustiť. Dvojka určite stojí za prečítanie prvého docela nudného dielu.
3. J. K. Rowlin: Harry Potter
     Na toto všetci určite čakali. Ja som síce HP nikdy nečítala ale moja kamoška ho tak zbožňuje a je to klasika tak som ho sem zaradila. Kto nepozná/nemá rád HP ako by nebol.
4. Rick Riordan: Percy Jackson
     Ďaľšia séria, ktorá je strašne populárna (a ja som ju nečítala) je PJ. Všetci ju poznáme a pokiaľ máte radi fantazy tak je táto séria pre vás ako stvorené.
5. Kerstin Geir: Strieborná kniha snov
    Séria od Nemeckej autorky a veľmi veľa ľuďmi chválená. A ani ja nebudem výnimka. Celý svet a sériu som hneď zamilovala. A ja som si istá, že vy si ju zamilujete tiež.
6. Kiera Kass: Selekcia
     Séria z kráľovského obdobia. Ale nebojte. Nie je to séria pre deti. Určite je to séria, ktora zaujme dosť ľudí a je to séria, ktorú práve pozná veľa ľudí. Po HP TOG je to knihomolská klasika.
7. Jenny Hann: Všetkým chalanom, ktorých som milovala
     Veľmi populárna séria, ktorá sa dočkala aj filmového spracovania od Netflixu. Sériu som čítala ešte pred oznámením, že film bude takže som od filmu čakala veľa a moje očakavánia sa docela naplnili. Pokračovanie filmovej verzie sa chystá. Síce je to dosť predvídatelné páči sa mi na tom, že je to dosť pohodové letné/zimné čítanie.
Takže toto sú moje tipy na knižné série. Určite sa nezabudnite pozrieť aj na minulo-ročný článok s 16 tipami na univerzálne Vianočné darčeky. Do komentára aké knižné série vás zaujali alebo aké knihy si prajete pod stromček.
Juju xxx

Komentáre

Obľúbené príspevky