MY FAVORITES SERIES 2018

Ahojte!
Po asi štyroch mesiacoch sa vám ozývam s updatovaným zoznamom mojich obľúbených seriálov. Už to je viac ako rok odkedy vyšiel prvý článok tu na blogu a už to je aj presne rok odkedy vyšla prvá verzia tohto typu článku. Pre pochopenie, presne pred rokom som robila článok s mojími obľúbenými seriálmi. Za ten rok som si obľúbila ďalšie seriály a tento raz tu nebudem mať ani jeden od Disneyho. Áno. Až tak som pokročila. Pred pár dňami som si ten článok pozerala a myslím, že bol celkovo krátky. Síce aj dnes Vám ukážem päť seriálov tak dnes sa trochu viac rozpíšem. Aby som nemusela písať celý popis, tak som Vám pridala odkazy. Keď kliknete na názov, automaticky Vás to prehodí na Wikipediu kde sa môžete o konkrétnom seriále dočítať viac. Tak poďme na to aby sme tu neboli až do Vianoc.
1. Stranger Things
     Nerozmýšlala som nad prvým miestom dlho. Podľa mňa je Stranger Things najlepším seriálom, ktorý som videla. Viem, že pre veľa ľudí to tak nie je ale u mňa vyhráva. Podľa mňa je dosť jedinečný obsadením s čím sa viažu aj herecké výkony, ktoré sú úžasné. Soundtrack je úplne úžasný a najviac sa mi páči, že sa všetko odohráva v 80-ich rokoch a je tam vidieť, že zabaviť sa na desať hodín (kto videl, vie) alebo zažiť dobrodrúžstvo ide aj bez toho aby ste všetko dali na InstaStories a čakali či to uvidí chalapec, do ktorého ste. Áno, aj taký ľudia sú. V každej chvíli je vybraná najvhodnejšia hudba, ktorá ešte dodá a podporí ten zážitok. Je to mysteriózny a scifi-hororový seriál, takže vďaka tomu vás núti pozerať aby ste videli čo sa tam objavý, stane. Ja som mala také šťastie, že som ho začala pozerať az po výjdení druhej série tak som to pozerala ako maratón dvoch serií za sebou. Tretia sa síce objavý až za rok ale podľa mňa čakanie na za to stojí pretože víde hneď osem častí naraz. Podľa mňa mu nič nechíba. Obsahuje všetko. Úvod do deja aby ste pochopili  čo sa deje, nejaké tie zápletky, flashbacky aj velkolepé ukončenie v obydvoch sériach. Odporúčam.
     10 z 10
2. The Fosterst
      Tento seriál som začala pozerať, pretože tam hrala herečka, ktorú som poznala dávnejšie ( a má istý dátum narodenia) a kedže v tej chvíly som nemala na čo pozerať zdalo sa mi to ako úžasny nápad. Úžasným aj zostal po dopozeraní všetkých neuveriteľných piatich sérii. Aj keď zo začiatku sa mi to zdalo nekonecné. Milujem tento seriál natoľko že si u mňa zaslúžil druhé miesto. S postavami sa veľmi ľahko ztotožníte, kedže poväčšine  riešia rovnaké problémy ako väčšina z nás ( aj keď nie vždy). No tento serál dostal veľa kritiky kvôli zápletkám hlavnej postavy kedže sa opakovali. Pokiaľ nerado rozoberáte tú istú tému dva krát tak je viac ako pravdepodobné, že toto pre Vás nebude. Dej sa odohráva v prítomnosti, takže to určite nie je  ako Stranger Things. Brať sa to dá aj po stránke  obsadenia, pretože v ST bolo detské obsadenie a tu je tínedžerské. Plus zatiaľ čo ST je je od Netflixu ta The Fosters je od americkej televízie ( niečo ako u nás Markíza alebo JOJ) ABC. Obsahuje všetko  čo má podľa mňa obsahovať seriál. Nespomínam si na ani jednu nudnú časť. Úvod do deja je ťahší pretože hneď na začiatku je spomínanich pár niem, tým pádom neviete o kom hovoria. Zápletky tam sú, presnejšie ich je dosť. Flashbackov tam nieje veľa, takže sa v tom nestratíte a je ľahší na pochopenie. Velkolepé ukončenie nechýba ani v jednej sérii. Ale pol bodíka strhnem za to, že po druhej sérii vymenili jedného herca za drúhého a teda vôbec sa nepodobajú. Aj tak určite odporúčam.
     9,5 z 10
3. The End of the F***ing World
     Ďalší výtvor od Netflixu, ktorý tu nemôže chýbať. Popravde ešte dva mesiace dozadu tento seriál bol na druhom mieste. Tak ale The Fosters ho prevalcoval. Podľa mňa je hlavným prvkov tohto seriálu britský prízvuk, pretože je to britský seriál. Síce je tam nespočetne veľa vulgarizmu, načo som ja zvyknutá zo školy, tak tam nevidím prakticky žiadnu chybu. Aj keď stále nedokážem pochopiť pravý vekový rozdiel hercov oproti ich postavám. Každá epizóda ma iba 20 minút, epizód je iba osem, takže ho celý veľmi rýchlo dopozeráte čo pre niekoho môže byť výhoda. Ja som to vďaka tomu dopozerala celé už asi 4-krát. Aj keď mne nerobí problém pozerať dlhé seriály akonje napríklad The Fosters. Zápletky tam sú, kedže sa tam stále nieco rieši. Flashbackov tam naopak nie je veľa čo mne osobne vyhovuje. Koniec nechali dosť otvorený, takže nám dáva menšiu nádej na druhú sériu, ktorá je ešte stále otázkov. Humoru tam dosť, taže aj o tom tam je postarané. Fakt nemám výčitky okrem toho, že je dosť krátky. Fakt odporúčam.
    9 z 10
4. Riverdale
     Všetkými obľúbený seriál je Riverdale a v mojom zozname tiež nemôže chýbať. Síce sa u mňa dostal až na štvrté miesto čo pre veľa z Vás je nepochopiteľné. Aj pre mňa bol dlhú dobu najobľúbenejší za čo samozrejme môže Cole Sprouse. Prvý séria bola úžasná a dokázala by som ju pozerať dokola a dokola. To druhá séria bola pre mňa sklamaním. Preto je až na predposlednom mieste. Po prvý deviatich častiach, ktoré vyšli pred Vianocami som sa začala neskutočne nudiť, kedže sa tam riešilo stále to isté. Po osemnástej muzikálovej časti (mojej obľúbenej) sa to konečne rozbehlo. Ako rýchlo sa to rozbehlo tak rých sa to skončilo. Stalo sa tam veľa vecí ktoré sa tam pdľa mňa nehodia. Uvód do deja je jednoduchý v obydvoch sériach, takže lahšie všetko pochopíte. Zápletky tam sú, presnejši ich je až nadmerne. Flashbacky tam nie sú žiadne pokial sa nemýlim. Velkolepé ukončenie nechýba, také aké by ste určite nečakali ( Stále nechápem koniec druhej série) . Ale stále je to pre mňa dosť priemerný seriál a pár nudných častí druhej série strhávajú u mňa pár bodov.
     7 z 10
5. 13 Reasons Why
     Posledný v mojom zozname znovu z výrobne Netflixu. Určite ho všetci poznáte kedže okolo neho bol velký BUM! keď vyšiel. Podla neho aj vzniklo veľké množstvo memes až je to nemožné. Bol to prvý seriál, ktorý odštartoval moju mániu každovečerného dielu niečoho. Podľa mňa je veľmi kvalitne spracovaný aj herecké obsadenie sa mi páči. Popravde ticho obdivujem predstaviteľku Hannah, pretože podala neuveriteľný výkon. V podstate každý herec podal úžasný výkon, pretože tam podľa mňa nie je žiadna podpslava ľahká na zahratie. V obydvoch sériach bola posledná časť trochu náročenejšia na pozerania, kôli jednej konkrétnej scéne ktorú citlivejší diváci podľa mňa nezvládnu. Úvod do deja je jednoduchý a rýchly aj keď neviete o čom to je. Síce pochybujem, že niekto v dnešnej dobe nevie o čo ide. Zápletky tam sú ako v každom poriadnom seriálu. Flashbacky sú povinné, taká samozrejmosť u tohto seriálu. Velkolepé ukončenie nechýba. Ale kedže to nie je seriál, ktorý by sa dal pozerať dokola a dokola tak mu strhujem pár bodov.
     6,5 z 10

Tak to by bolo všetko pre dnešný článok. Dúfam že sa Vám páčil. Do komentáru mi napíšte vašu TOP 3-ku. Vidíme sa nabudúce.

Juju xxx

Komentáre

Obľúbené príspevky