16 tipov na univerzálne Vianočné darčeky

Ahojte!
Vitajte pri mojom prvom Vianočnom článku. Ja osobne Vianoce milujem a moja izba je Vianočne vyzdobená už od polovičky Novembra.
Viem, že dlho nebol nebol článok, ale ja Vám nechcem klamať. Nechcelo sa mi.
Dnes Vám ukážem tipy na darčeky, ktoré sú univerzálne. Pre akékoľvek pohlavie a vek. ja z tohto zoznamu vyberám každý rok, keď neviem. Dokonca niektoré veci si aj prajem pod stromček.

Ako prvé sú tu knihy. Či kúpite iba malý vreckový slovník alebo celú fantasy trilógiu.Podľa mňa je to na zohnanie, nenáročný darček.

Ďalej sú tu darčekové sety, dekoratívnej alebo pečujúcej kozmetiky. V drogériách alebo parfumériách ich je mnoho. Výber je široký, takže by som sa nebála, že nejaké nezoženiete.

Ponožky. Väčšina ich nemá rada, ale pokiaľ kúpite nejaké vzorované, ozdobné, tak myslím, že to je dobrý darček.

Ako ďalšie odporúčam sviečky. Môžete s pekným ozdobným obalom alebo vôňou. Ja úplne milujem Yankee Candle, ktoré sú klasikou v obaloch aj vôňach. Plus majú asi  milión vôní. Tam si vyberie proste každý.

Jeden osobnejší darček je foto-rámik so spoločnou fotkou. Opäť. Výber rámčeka obvlášni celkový dojem.
Dosť podobne na tom je foto-album. Môžu tam byť fotky napr. Vás za celý rok 2017.

Dobrý tip je pohár. Dá sa urobiť s vašou spoločnou fotkou, nápisom alebo menom.
Osuška, tričko alebo poštár sa radí do tej istej kategórie ako pohár. Fantázie sa medze nekladú takže vymýšľajte.

Cédečko/album nejakého speváka/y je dobrý tip. Podľa mňa hudbu má rád každý. Cédečko si môže dať dotyčný do auta v rádiu alebo rádiu kdekoľvek inde.

Vouchry a zľavové kupóny. Do reštaurácie, obľúbeného obchodu, kina alebo kaviarne. Ako som už raz hovorila. Na zohnanie je to nenáročný darček. Ešte sem zaradím aj peniaze v obálke. Je to niečo podobné. Nenáročne.

A posledný tip. Sladké alebo slané. Myslím, že každý rád papá. Zoženiete to všade a dotyčný s toho určite bude mať veľkú radosť.

Tak! Toto už je koniec dnešného článku. Dúfam, že sa páčil a dúfam, že zavítate na môj blog aj nabudúce.
Juju xxx

Komentáre

Obľúbené príspevky