Mám problém niekomu veriť.

Názov hovorí za všetko. Možno preto si o mne veľa ľudí myslí že som nepriateľská. Drzá. Aspoň nejak tak to vnímam ja.

Prečo?

Keď som bola mladšia (nie že by som teraz bola stará) ma moja vtedajšia BFF odkopla. Vykašľala sa na mňa kôli popularite v triede. Vtedy som jej verila až príš. Že odvtedy neverím veľa ľuďom aj keď sa s nimi kamarátim. Depresívne? Však?

Síce sa teraz kamarátime ale na toto nezabudnem nikdy. Dokonca som jej to niekoľko krát pripomenula a ospravedlnila sa mi.

Bohužial, odvtedy mám problém niekomu veriť, a stále sa bojím že ma kamošky vimenia ako ona dávno. Toto som jej nikdy nepovedala a ani neplánujem. Možno si to raz prečíta a pochopí moju situáciu. Raz. A. Možno.

Ale nechcem na vás preniesť moje negatívne myšlienky. Pretože ich je veľa. Niekedy o tom možno napíše. Dovtedy zostanú navždy ukrité v mojej hlave.

Juju xxx

Komentáre

Obľúbené príspevky